Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Ποίημα στους Φίλους ..Jorge Luis Borges




Jorge  Luis Borges 
Poema  a los Amigos
Ποίημα  στους Φίλους 

No  puedo darte soluciones
para  todos los problemas de la vida,
ni  tengo respuesta
para  tus dudas o temores, 
pero  puedo escucharte
y  compartirlo contigo.  
Δεν Μπορώ  ν σου δώσω λύσεις
Για όλα  τα προβλήματα της ζωή σου,
Ούτε  έχω απαντήσεις
Για τις  αμφιβολίες και τους φόβους σου,
Όμως  μπορώ να σ’ ακούσω
Και να τα μοιραστώ μαζί σου.
No  puedo cambiar
tu  pasado ni tu futuro. 
Pero  cuando me necesites
estaré  junto a ti. 
Δεν μπορώ  ν’ αλλάξω
το παρελθόν ή το μέλλον σου.
Όμως  όταν με χρειάζεσαι
Θα είμαι  εκεί μαζί σου.
No puedo  evitar que tropieces.
Solamente  puedo ofrecerte mi mano
para que  te sujetes y no caigas.

  
Δεν μπορώ  να αποτρέψω τα παραπατήματα σου.
Μόνο  μπορώ να σου προσφέρω το χέρι μου
 να κρατηθείς και να μη πέσεις. 
Tus  alegrías.
tus  triunfos y tus éxitos
no  son míos. 
pero  disfruto sinceramente
cuando  te veo feliz.


Οι  χαρές σου,
Οι  θρίαμβοι και οι επιτυχίες σου  δεν είναι δικές μου.
Όμως  ειλικρινά απολαμβάνω να σε βλέπω  ευτυχισμένο.
Δεν κρίνω τις αποφάσεις που παίρνεις στη ζωή σου.
Αρκούμαι  να σε στηρίξω να σου δώσω κουράγιο
και να σε βοηθήσω αν μου το ζητήσεις. 

No  juzgo las decisiones
que  tomes en la vida. 
me  limito a apoyarte
  a estimularte
y  a ayudarte si me lo pides.
No  puedo trazarte límites
dentro  de los cuales debes actuar,
Pero  sí te ofrezco ese espacio
necesario  para crecer.


Δεν μπορώ να περιορίσω μέσα σε όρια αυτά που πρέπει να πραγματοποιήσεις,
Όμως  θα σου προσφέρω τον ελεύθερο χώρο που χρειάζεσαι για να μεγαλουργήσεις.

No puedo evitar  tu sufrimiento
 cuando alguna pena
te parta el corazón,
Pero puedo llorar  contigo
y recoger los pedazos
para armarlo de  nuevo.

Δεν μπορώ να αποτρέψω τις οδύνες σου
 όταν κάποιες θλίψεις
σου σκίζουν την  καρδιά,
Όμως μπορώ  να κλάψω μαζί σου
Και να μαζέψω τα κομμάτια
Για να τη φτιάξουμε  ξανά πιο δυνατή.

No puedo  decirte quien eres
ni quien  deberías ser.
Solamente  puedo
amarte como  eres
y ser  tu amigo. 


Δεν μπορώ  να σου πω ποιος είσαι
ούτε  ποιος πρέπει να γίνεις.
Μόνο  μπορώ 
να σ΄ αγαπώ όπως είσαι
Και να είμαι  φίλος σου.



        En estos días pensé
           en mis amigos y amigas,
      No estabas arriba,
               ni abajo ni en medio. 


Αυτές τις  μέρες σκεφτόμουν
τους  φίλους μου και τις φίλες μου,
δεν ήσουν  πάνω
ή κάτω ή  στη μέση.

No encabezabas
ni concluías  la lista.
No eras  el número uno
ni el  número final. 

Δεν ήσουν  πρώτος
ούτε  τελευταίος στη λίστα.
Δεν ήσουν  το νούμερο ένα ούτε το τελευταίο.

Dormir  feliz.
Emanar vibraciones  de amor.
Saber que  estamos aquí  de paso.
Mejorar las  relaciones. 

Να κοιμάσαι ευτυχισμένος.
Να εκπέμπεις  αγάπη.
Να ξέρεις ότι είμαστε εδώ περαστικοί.
Ας βελτιώσουμε  τις σχέσεις μας.



Aprovechar 
las oportunidades.
Escuchar  al corazón.
Acreditar  la vida. 

Να αρπάζουμε 
τις ευκαιρίες.
Να ακούμε την καρδιά μας.
Να εκτιμούμε  τη ζωή.
Πάντως δεν έχω την αξίωση να είμαι
ο πρώτος
ο δεύτερος
ή ο τρίτος
στη λίστα σου. 

Y  tampoco tengo
la  pretensión  de ser
el  primero
  el segundo
o  el tercero
de  tu lista.
Basta  que me quieras como amigo.  

Gracias por serlo. 


J.  L. Borges 

Μου αρκεί που με θέλεις σαν φίλο.  

Ευχαριστώ που είμαι.



Ελεύθερη  Μετάφραση:
Ηρακλής Κ.


Σευχαριστώ Σαλογραία για την αποστολή.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εορτολόγιο

Δημοφιλείς αναρτήσεις


Banner Ορθόδοξων Ιστοχώρων και Ιστολογίων
Ξεκινάμε μια προσπάθεια παρουσίασης Ορθόδοξων Ιστοχώρων και Ιστολογίων.
Αν δεν υπάρχει ο δικός σας, ζητάμε συγνώμη,
ενημερώστε μας και θα τον συμπεριλάβουμε.





Create your own banner at mybannermaker.com!
Πέρα από το άτομο
Make your own banner at MyBannerMaker.com!

















(υπό κατασκευή)


Τα banner μας
Αντιγράψτε τον κώδικα στη δική σας σελίδα
για να εμφανιστούν τα banner μας.
Ειδοποιήστε μας για να συμπεριλάβουμε και το δικό σας.